Jaaragenda 2024 Vogelliefhebbersve reniging Zanglust
Maand Datum Activiteit Omschrijving
Januari 10 Bestuursvergadering 20.00 uur
15 ledenvergadering 20.00 uur
Nederlandse Kampioen-schappen 2024 in Hardenberg Energieweg 2 7772 TV
Maandag 15 januari inbrengen vogels.
Dinsdag 16 januari worden de vogels gekeurd.
Donderdag 18 januari is de hal geopend van 09:00 tot 21:00 uur.
Vrijdag 19 januari van 08:00 tot 21:00 uur.
Zaterdag van 8:00 tot 16:00 uur.
Februari 5 Het Nestje 1
14 Bestuursvergadering 20.00 uur
19 Jaarvergadering 20;00 uur
Maart 23 Clubgebouw schoonmaken 9.00 uur
29 Paasbingo Henk van Dort 20.00 uur
April 29 Het Nestje 2
Mei 22 Bestuursvergadering 20.00 uur
27 Ledenvergadering 20.00 uur
Juni 9 Kampioen van Zutphen van Dort/H. Nijland/A. Stein 9;00 uur
15 UITJE 1 13;00 tot +/- 21;00 uur
22 Werkzaamheden TT materialenReparatie/ uitzoeken 9.00 uur
Juli Clubgebouw blijft open
1 Het Nestje 3
Augustus 7 Bestuursvergadering 20.00 uur
12 Ledenvergadering 20.00 uur
September 14 Coniferen snoeien werkzaamheden clubgebouw Bestuur + leden 9.00 uur
30 Het Nestje 4
Oktober 2 Bestuursvergadering 20.00 uur
7 Ledenvergadering ( T.T. info) 20.00 uur
21 Inleveren inschrijfformulieren 19.30 uur
28 Uitgifte kooien 19.30 uur
November 4 Uitgifte kooien 19.00 uur
7 Opbouw T.T. 18.00 uur
8 Keuring 9.00 uur
9 T.T. Opening 10.00 uur voor leden.11.00 uur voor publiek
10 T.T. Opening voor publiek 10.00 uur tot 16.00 uur.
11 T.T. Kooien schoonmaken bestuur + leden 19.30 uur
……. nog niet bekend Streektentoonstelling
December 2 Het Nestje 5
9 Prijsuitreiking met gezellige avond 20.00 uur T.T. commissie 20.00 uur
14 Clubgebouw schoonmaken Bestuur + leden 9.00 uur
20 Kerst bingo Henk v. Dort 20.00 uur
................. District tentoonstelling
Januari 2025 15 Bestuursvergadering 20.00 uur
20 Ledenvergadering 20.00 uur
Februari 2025 10 Het Nestje 1
12 Bestuursvergadering 20.00 uur
17 Jaarvergadering 20.00 uur
Het bestuur
Maand | Datum | Activiteit | Omschrijving |
Januari | 6 | Bestuursvergadering | Gecanceld i.v.m. Corona |
11 | ledenvergadering | Gecanceld i.v.m. Corona | |
Februari | 1 | Het Nestje 1 | Verschoven naar week 8/9 |
17 | Bestuursvergadering | Gecanceld i.v.m. Corona | |
22 | Jaarvergadering | Gecanceld i.v.m. Corona | |
Maart | |||
27 | Clubgebouw schoonmaken | Onder voorbehoud i.v.m. Corona | |
April | 2 | Paasbingo | Onder voorbehoud i.v.m. Corona |
19 | Het Nestje 2 | ||
26 | Ringenbestellen | Henk v. Dort | |
Mei | 19 | Bestuursvergadering | Onder voorbehoud |
24 | Ledenvergadering | Onder voorbehoud | |
29 | Fietsen/BBQ | Onder voorbehoud | |
Juni | 6 | Kampioen van Zutphen | Onder voorbehoud |
Juli | Clubgebouw blijft open | ||
Augustus | 9 | Het Nestje 3 | |
11 | Bestuursvergadering | ||
16 | Ledenvergadering | ||
September | 18 | Coniferen snoeien werkzaamheden clubgebouw | Bestuur + leden |
27 | Het Nestje 4 | ||
Oktober | 6 | Bestuursvergadering | |
11 | Ledenvergadering ( T.T. info) | ||
25 | inleveren inschrijf formulieren | ||
25 | Uitgifte kooien | ||
November | 1 | Uitgifte kooien | |
11 | Opbouw T.T. | ||
12 | Keuring | ||
13/14 | T.T. | ||
December | 6 | Het Nestje 5 | |
13 | Prijsuitreiking met gezellige avond | Vervallen | |
11 | Clubgebouw schoonmaken | ||
17 | Kerst bingo | Vervallen | |
Januari 2022 | 5 | Bestuursvergadering | |
10 | Ledenvergadering | Vervallen | |
Februari | 7 | Het Nestje 1 | |
9 | Bestuursvergadering | ||
14 | Jaarvergadering | ||
Nederlandse Kampioenschappen | Zwolle | ||
Regeren is vooruit kijken, helaas kan je met Corona nog niet ver vooruit kijken.
Helaas dus weer een uitgeklede agenda.
Mochten er in de loop van dit jaar of begin volgend jaar veranderingen plaats vinden aangaande wat wel of niet mag zullen wij jullie op de hoogte brengen van wat wij mogen organiseren.
LIJST TT-COMMISSIE ONDERLINGE TT ZANGLUST
2019
Aanwezig in de week van donderdag 7 november t/m maandag 11 november
De heren; E. Bennink, Jaap van Emst, Jan van Emst, F. Gruben, H. Looman, Martijn Bosveld, T van Es, J Wouters, F. Wisseborn, M. Starink en bestuursleden.
Donderdag 10 november vanaf 18:00 uur : Opbouw TT in DWK-gebouw(alle leden van de TT Commissie) Wegbrengen TT-materiaal zal s’middags worden gedaan door de heren; H van Dort, P Smit, Fred Horst, Ton van Es, B. Heuvelink en Martijn Bosveld.
Opvang en inbrengen vogels tussen 20:00 uur en 21:00 uur door de heren :
H. van Dort en E. Bennink en Hans Looman en J. Wouters.
Fred Horst en B. Heuvelink klaarmaken/zetten gehuurde TT-kooien en klaarmaken voer ingezonden vogels. Water geven: Leden TT Commissie.
Voeding vogels door: B. Heuvelink en H. Looman eventueel in onderling overleg met een 3e persoon aanvullen. Op zaterdag en zondag zal er bijgesprongen moeten worden met het geven van vers drinkwater. Een deel van de aanwezige bestuursleden zal hierbij in onderling overleg bijspringen.
Vrijdag 8 november vanaf 08:30 uur: aandragen vogels door de heren;
De heren; M. Schierboom, Jaap van Emst, Jan van Emst (ov) F. Gruben, M. Bosveld, H. Looman en F. Horst. E. Bennink verzorgt de controle van de keurbriefjes.
Verantwoordelijk inbreng TT-gegevens P. Smit en Fred Horst.
Ringencontrole geschiedt door de leden van de prijzencommissie in het bijzijn van de
ringencommissaris of een bestuurslid : H van Dort en P. Smit. Sortering catalogus door E, Bennink, J Wouters, H Nijland en/of bestuursleden.
Opbouw TT vanaf 19:00: TT-commissie onder leiding van Algemeen adjunct; B. M. Heuvelink, TT-voorzitter P. Smit, M. Schierboom en Fred Horst.
Vrijdag 8 november vanaf 19:00 uur; klaarmaken verlotingstafel voor de dames. Dames hebben aangegeven dit onderling zelf te regelen.
Zaterdag 9 november
Opening TT voor genodigden vanaf : 10:00 uur.
Klaarmaken en bezorgen catalogus bij adverteerders; E. Bennink, + bestuur + TT commissie.
Verkoop catalogus: H van Dort tot +/- 15:00 uur. Daarna E. Piron.
Verkoop catalogus: Zondag 10 november: F. Wisseborn.
Vogelverkoop : H. Nijland, H. van Dort en B. Heuvelink.
Afhalen Vogels : Zondag 10 november tussen 16:30 uur en 17:30 uur; Door H. van Dort, E. Bennink en H. Looman en J Wouters. Mw J. Schierboom.
Afbouw TT Zondag 10 november: alle leden TT-commissie en bestuursleden. Maandag 11 november vanaf 19:00 uur aanwezig: schoonmaken en opbergen van tt-materiaal : alle leden van de TT-commissie en bestuursleden.
Afhalen verenigingskooien voor inzenders op;
Maandag 28 oktober en maandag 4 november.